سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتظار
قالب وبلاگ

یا حسین(ع)

به دختر پیامبرمان ظلم کردید، در خانه اش را به آتش کشیدید و او را به شهادت رساندید؛ ما صبر کردیم. حرمت اهل بیت پیامبر (ص) را شکستید؛ ما صبر کردیم.

حق امیرالمومنین (ع) را غصب کردید و خانه نشینش کردید، ما صبر کردیم.

حق امام حسن مجتبی (ع) را غصب کردید، او را با زهر کین کشتید و جنازه اش را تیر باران کردید و اجازه ندادید این فرزند گرامی رسول الله (ص) در کنار جدش دفن شود؛ ما صبر کردیم.

در روز عاشورا بزرگترین فاجعه تاریخ را رقم زدید؛ امام حسین (ع) و فرزندان و اصحابش را به شهادت رساندید، خیمههایش را به آتش کشیدید، بر جنازه شهدا اسب تاختید و اهل بیتش را به اسارت بردید، ماصبر کردیم.

از آن روز تا به حال بر همه ظلم و ستم‍های شما صبر کردیم. اما بدانید دیگر صبر ما به سر آمده. دیگر صبر نخواهیم کرد. در شعله های خشم ما خواهید سوخت.

ای ظالمین، ای مستکبرین چیزی به نابودی شما باقی نمانده، برای نابودی آماده باشید. ای حکومت های ظالم دنیا، ای آمریکا، ای انگلیس، ای اسرائیل و... شما را و هرکس که ذره ای به سمت شما درندگان متمایل شود نابود خواهیم ساخت.

دیگر زیر بار ظلم نخواهیم رفت. ما اکنون قدرتمندیم. قدرتی داریم فوق تصور. قدرتی که برگرفته از صبری 1400 ساله است.

ای کسانی که سنگ غرب و حکومت های ظالم را به سینه می زنید یا به حمایت آنها دل خوش کرده اید بدانید به خانه ی عنکبوت تکیه کرده اید. ما داعیه ی از بین بردن همه ی نظام های سلطه را داریم. شما که جای خود دارید. ما سنگ حسین (ع) را به سینه می زنیم، ما سینه زن حسینیم و با دستی که برای حسین (ع) سینه می زنیم مشتی محکم بر دهان همه ظالمین و حامیان آنها خواهیم زد. بترسید از این مشت آهنین، دستی که برای حسین (ع) سینه زده است چنان قدرتی دارد که هیچ کس را توان ایستادن در مقابل آن نیست.

انتخابات مجلس نزدیک است. کسانی که به فکر فتنه هستند ماست های خود را کیسه کنند و از سرنوشت فتنه گران انتخابات ریاست جمهوری عبرت بگیرند. از سرنوشت فتنه گرانی که در طوفان خشم عزاداران حسین نابود شدند عبرت بگیرند.

فتنه گران بدانند، ما بوی فتنه را می فهمیم و فتنه گران را چنان در هم می کوبیم که اثری از آنها باقی نماند.

دیگر نمی توانید از صبر ما سوء استفاده کنید، ما نمی گزاریم خیمه های حسین (ع) را به آتش بکشید، ما نمی گزاریم ظهور امام زمانمان را به تأخیر بیاندازید.

ما دیگر صبرمان به سر آمده....


[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 8:41 صبح ] [ مهدی مهدوی شعار ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب