سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتظار
قالب وبلاگ
  اعضای یک گروه تحقیقاتی ژاپنی پس از اینکه دریافتند قرآن کریم 1428 سال قبل، نتیجه پژوهش آنها را بیان کرده، به دین مبین اسلام گرویدند.

 

داستان مسلمان شدن این گروه ‍ژاپنی، از جستجوى ماده «میثالویندز» که یک ماده پروتئینی است، آغاز شد. این ماده در مخ انسان و حیوانات به میزان بسیار کمی ترشح می شود و این ترشحات پر از گوگرد است که به راحتی می توان با روی، آهن وفسفر مخلوط گردد.

 

این ماده برای بدن انسان، ماده ای بسیار مهم به حساب می آید و موجب کاهش نسبی "کلسترول" در بدن انسان می شود و همچنین براى "تقویت قلب" و "تنظیم تنفّس" مفید است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/9/13 ] [ 5:0 صبح ] [ مهدی مهدوی شعار ] [ نظر ]
بنا به روایات رسیده از ائمه اطهار (ع)، همواره اذکاری که در مدح، ستایش، شکر و تمسک از ذات اقدس الهی می باشد، دارای جایگاه ویژه ای است و گاه دارای ثوابی عظیم!

در روایتی  از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) نقل شده است: روزی سلیمان نبی (ع) از بیت المقدس بیرون آمد و بر بساط خود نشست و سیصد هزار کرسی در جانب راست آن حضرت بود که آدمیان بر آن ها نشسته بودند و سیصد هزار کرسی در طرف چپ که جنیان بر آن ها نشسته بودند. پس حضرت امر فرمود تا پرندگان را که بر سر همه سایه افکنند، و به باد دستور داد تا آن ها را به مدائن و از آنجا به شیراز ببرد تا شب را در آنجا بگذرانند، و چون صبح گردید به باد حکم نمود تا آن ها را به جزیره ی برکاوان (ناحیه ای در فارس) بَرَد و امر نمود به باد که آنقدر پایین حرکت نماید تا پاهای تمامی آن افراد به آب برسد!
در آن حال تعدادی از همراهان حضرت به یکدیگر گفتند: هرگز پادشاهی از این عظیمتر دیده اید؟!
پس در همان لحظه ملکی از آسمان به سوی آنان با صدای بلند ندا کرد: ای جماعت! آگاه باشید که ثواب یک سبحان الله گفتن از برای خداوند متعال بزرگتر است از این پادشاهی که شاهد آن هستید!

منابع:
1- قصص الانبیاء راوندی: 208.
2- حیوة القلوب (تاریخ پیامبران)، ج2: 964.


[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 10:38 صبح ] [ مهدی مهدوی شعار ] [ نظر ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب