سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتظار
قالب وبلاگ

 

ای دشمنان اسلام، ای مستکبران، وای بر شما وای بر شما که مگسی را شاهین پنداشته اید و با ویز ویز او می خواهید به جنگ سیمرغ بروید.

این شما نمرود صفتان هستید که با حمله یک مگس از پای در می آیید. این شمایید که به خانه ی عنکبوت تکیه کرده اید. اما ما مسلمانیم و به نیرویی تکیه داریم که هیچ کس را یارای مقابله با آن نیست. ما به وسیله ی اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم به قدرت لایزال الهی تکیه داریم. بوسیله ی همان اهل بیتی که شما غلبه انوار قدسی آنان را بر نمی تابید و با حرکات های زشت و موهن خود می خواهید این نور الهی را خاموش کنید اما غافل از آنکه خدای متعال فرموده است:« یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون؛ آنان مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولى خدا نور خود را کامل مى‏کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!» صف/8

شما از این قدرت ما می ترسید؛ پس در ترس خود بمیرید. آری ترسیدیه اید که چنین اقدامات احمقانه ای از شما سر می زند. در میدان عقل و منطق شکست خورده اید  که به هتاکی و ناسزا گویی روی آورده اید. این نشانه ضعف و زبونی شماست.  هر روز بیشتر در باتلاق نابودی فرو می روید که اینچنین دست و پا می زنید و به هر تخته پاره ای آویزان می شوید. اما این پیام را از ما بشنوید که نابودیتان نزدیک است و با این دست و پا زدن ها راه به جایی نخواهید برد.

ما اقدام ننگین آن خواننده معلوم الحال را در توهین به حضرت امام هادی علیه السلام و دیگر اقدامات از این دست را به شدت محکوم می کنیم و از هر دولت، گروه و فردی که از چنین اقداماتی حمایت نماید اعلام برائت کرده و او را دشمن خود می دانیم. چنین افرادی باید منتظر خشمی که از جان ما شیعیان شعله می کشد باشند و هر لحظه برای نابودی آماده باشند. 

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست       عرض خود می بری و زحمت ما می داری

 


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 9:49 صبح ] [ مهدی مهدوی شعار ] [ نظر ]

 

 جسمم در خرابه ها پیدا شد زیرا من گنجم

زیر خروار ها خاک مانده است زیرا من گنجم

من گنجم اما تا وقتی که آهن پاره های تزویر و ریا با رنگ و لعاب خودنمایی می کنند باید زیر خاک بمانم، باید بمانم تا ارزشم حفظ شود، حیف نیست مرا که اصل هستم با بدل ها مقایسه کنند؟

ای دشمن تمام خوبی ها، مرا کشتی و زیر خاکم کردی اما وقتی زیر خاکی شدم ارزشم بیشتر شد، زنده تر شدم، ارزشم را بیشتر فهمیدند، مزارم زیارتگاه عاشقان شد، زیرا من گنجم.

من با مردن نابود نشدم، بلکه جاودانه شدم، هر چه ما را میکشی سرسخت تر میشویم قدرتمان بیشتر می شود و از دسترس تو خارج می شویم، دیگر خودت هم کلافه شده ای، هرچه ما را می کشی خودت ذلیل تر می شوی و به نابودی نزدیک تر، پس ای دشمن دون ما را بکش تا نابودیت نزدیک تر شود.


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 8:38 صبح ] [ مهدی مهدوی شعار ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب